SoMe VIDEOPRODUKTION
& Landingpage


PROJEKTBESKRIVELSE

Opgaven består af at lave et sæt videoer til at promovere et produkt eller service, designet til en SoMe platform for en konkret virksomhed efter eget valg, samt en landing page som beskriver produkt og virksomhed.

Projektet er et gruppeprojekt og udført i samarbejde med Frederik Houman Jensen, Rasmus Kruse Vibum & Jeanette Søs Gøttsche

I projektet skal indgå:

  • En Video i 3 versioner (lang 30 sek. kort 15 sek. ultra kort 5 sek)
  • En Landingpage lavet med Boostrap
  • Et SoMe opslag
  • Grafiske elementer designet i illustrator
  • PROJEKTPLAN

    projektplan
    IDÈGENERERING

    Produkt: Faxe Kondi Bobler

    Faxe Kondi fejrer 50-års jubilæum og har i denne anledning skabt denne special-edition flaske. Samme velkendte smag, i et nyt og lækkert design.


    Virksomhed: Royal Unibrew

    Royal Unibrew er en førende, regional leverandør af drikkevarer der hviler på mange års dansk bryggeri tradition. Royal Unibrew brygger i dag mere end 400 forskellige produkter.

    mindmap
    MÅLGRUPPER & PERSONAER

    A Velfunderede husejere

  • Familier med eller uden børn
  • Bor i villa i de mindre byer i provinsen
  • Par fra sidst 40’erne til midt 60’erne
  • Økonomisk velfunderede med god købekraft
  • Bruger penge og tid på havearbejde og gør-det-selv
  • Har brede interesser og de er generelt velorienterede

  • B2 Optimisterne

  • Veluddannede børnefamilier på vej
  • Børnefamilier i provinsen
  • Bor i nyere huse og rækkehuse
  • Middel købekraft
  • Mange børneaktiviteter
  • Foretrækker hjemlig hygge frem for at gå ud
  • Online

  • Data indhentet fra: conzoom.dk

    personas
    TIDLIG VISUALISERING & WIREFRAME

    tidlig visualisering og wireframe
    wireframe
    VISUELT DESIGN

    visuelt design
    MOODBOARD

    moodboard
    STYLEGUIDE

    styleguide
    BRUGERTEST

    Test 1: Brugertest gjorde os opmærksomme på at det var et underligt spring i videoen, fra fodbold-klippet til elevator klippet. Temaet fra fodbold til nytår skulle gøres mere tydeligt og derfor valgte vi at erstatte elevator klippet.

    Test 2: Det nye klip gav bedre overgang og sammenhæng mellem de to temaer.

    STORYBOARD & VIDEO

    storyboard
    LOGO & ILLUSTRATIONER TIL PROJEKTET

    faxe kondi bobler logo
    fyrværkeri
    danmarkskort
    LANDINGPAGE

    billede af landingpage

    Se landingpage - klik her